Velike tvrtke na bilo kojoj razini i u bilo kojoj proizvodnji žele svoje proizvode plasirati na tržište sa to boljim performansom, a u tome ni malo ne zaostane ni Nespresso brending jer iza njega stoji jako dobra mašina marketinga.
Marketing bliskih odnosa s kupcima (CRM) pomaže izgraditi dugoročni angažman kupaca i lojalnost brendu. Na ovaj način i Nespresso može poboljšati svoje performanse ponovnim kupnjama. Stoga ne čudi da su u ovoj tvrtki za ovaj brend odlučili osnovati posebni klub.
Do 1990. njihov klub je imao 2700 članova sa švicarskog, francuskog, američkog i japanskog tržišta. Njihovi nacionalni klubovi kasnije su osnovani u Njemačkoj i Britaniji. Tako Nespresso ovu marku plasira preko agenata čak i na azijskom i australskom tržištu.
Od 2006. Nestleov Nespresso koristi se različitim strategijama kako bi ojačao svoju vidljivost na međunarodnom tržištu. Njegove ključne strategije uključuju:
- Maloprodajne trgovine – otvorili su više od 190 svojih butika i kafića/trgovina na ključnim globalnim lokacijama, uključujući New York (Avenija Madison), Latinsku Ameriku i Austriju.
- Brendiranje slavnih – Nespresso je koristio Georgea Clooneya u svojim globalnim reklamnim kampanjama. Brendiranje slavnih koristi sportsku/filmsku osobnost kao „ambasadora marke za tvrtku“ za promicanje proizvoda.
- Partnerstva s aparatima – Nespresso ima poslovna partnerstva s međunarodnim dobavljačima aparata kao što su Philips, Siemens i Jura, između ostalih. Stoga kupci mogu birati između raznolike ponude uređaja s različitim funkcionalnostima, dizajnom i cijenama.
- Partnerstva sa zrakoplovnim prijevoznicima – U pokušaju internacionalizacije brenda, tvrtka je uspostavila partnerstva s vodećim svjetskim zrakoplovnim prijevoznicima kako bi putnicima ponudila svoju kavu tijekom leta. Zračne tvrtke uključuju British Airways i Swissair. Tvrtka je također uspostavila partnerstvo s francuskim i belgijskim gurmanskim restoranima kako bi promovirali brend.
Nova tržišta sigurno će se pojaviti kako se globalno gospodarstvo nastavlja širiti, pružajući prilike za Nespresso sustav. Glavni pokretači i ograničenja vezana uz unutarnje i vanjsko okruženje ove tvrtke sigurno će se mijenjati kroz vrijeme kako se i samo društvo te općenito ponuda/potražnja također mijenjaju.